Creare site

Cladire CantemirNu stiu cat de inspirat am fost cand am ales Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, dar sunt sigur ca nu ma asteptam sa am drept proiect chiar si crearea unui site web. Daca la word, excel sau power point mai merge cum mai merge, ai chiar ca m-am… Nu vreau sa mai comentez, cel putin pana trece examenul ma prefac ca am inteles tot, vin la scoala, stau in banca mea la curs si nu vorbesc cu colegii in timpul cursului de informatica.

Am cautat timp de vreo ora pe internet tutoriale video, iar apoi am sfarsit prin a accesa din nou doar clipuri cu pisicute.

Lasă un răspuns

